niedziela, 9 października 2011

Ceramiczny gadżet ogrodowy



Jesienna aura dość silnie czy wręcz rozpaczliwie nawiązuje do przemijania. Marny to wstęp z którego melancholia wylewając się silnym strumieniem uzupełnia w Nas dodatkowo depresyjne stężenie.. Również przyroda podporządkowana vanitas zdaje się zasypiać, pozbawiając Nas piękna, które zazwyczaj roztacza, które przywykliśmy absorbować.

Ceramika  postanawia walczyć, zabawić się i ukazać swą wyższość nad przyrodnią siostrą o imieniu Botanika. Zrodzona by przetrwać, wygrać z mrozem i zdobić podłoże podczas gdy materia organiczna postanawia się poddać..

1 komentarz:

GREGORIUS pisze...

Witam.Trafiłem na Twój blog przez blog Ceramiczne pasje Goch. Muszę powiedzieć,że sposób prowadzenia,słowo pisane i zdjęcia robią na mnie duże wrażenie.Wydaje mi się,że mam do czynienia z niesamowicie uduchowionym człowiekiem. Anioły bardzo mi się podobają. Gratuluję współpracy z galeria. Sam współpracuje z Pepinierą i wiem jaka radość wypełnia serce kiedy komuś podoba się praca naszych rąk. Pozdrawiam i zapraszam do mnie,Grzegorz.